Tilbud MC utstyr elever ved Fornebu trafikkskole AS

Fornebu Trafikkskole AS

Tilbud MC utstyr elever ved Fornebu trafikkskole AS

Grunnet krav fra myndighetene, må elever som skal kjøre på en trafikkskole stille med eget MC utstyr. For å gjøre det enklere for deg, har vi hos oss tilbud på en komplett pakke med hjelm, jakke, bukser, støvler, hansker og en buff for 4900,00 kroner! Vi har på lager størrelser fra XS til L, og støvler fra 37 - 44. Hjelmer i størrelser fra XS til L. Tilbudet er kun gyldig for elever på Fornebu trafikkskole AS!

For at vi skal kunne ha toveisekommunikasjon blir du dessverre nødt til å kjøpe mikrofon og høytalere til hjelmen din tilpasset vårt kommunikasjonsutstyr, Interphone Sport eller Interphone FC5. Dette koster 300,00 i tillegg.

Fakturering av utstyret går gjennom Anker Solutions AS siden trafikkskolen ikke er momspliktig.

Jakke

Action 3 jakken er en av Bullfighter toppselgere.

Oxford 600D Polyester brukt gjennom hele jakken gir deg god sikkerhet, samt høy grad av slitestyrke. Med en allsidig passform passer denne jakken enhver person.

CE-godkjent beskyttelse på albuer og skuldre.

Det anbefales alltid å bruke en separat ryggskinne som sitter rett på kroppen, da dette gir den beste beskyttelsen av ryggen, kroppens nest viktigste del!

Spesifikasjoner:

Reissa membran (10.000mm vannsøyle)

YKK glidelås på alle steder (#8 YKK i front)

Hi-Viz reflekser på utvalgte steder på jakken

Air-vent i armer, bryst og rygg.

avtagbart innerfor

CE godkjente beskyttelse i albu og skuldre.

glidelås i rygg til å feste sammen med bukser

krage i mykt og komfortabel lining.

Innstrammingsknappet i armer.

Bukse
Bullfighter Hurricane
Cordurabukse i vannavstøtende material
Slitesterkt Oxford 600D Polyester
CE-godkjent avtagbar beskyttelse i hofte/knær
Reissamembran
Innvendig avtagbart for
Antiskli belegg bak
Skinndetalj ved slitasjesone ankelparti
Thermo innerlining

Støvler, Italiensk toppkvalitet!

Gode støvler med vannavstøtende og pustende High-Tex® membran
Forsterket skjold på leggen
Alle Falco kjørestøvler har nylonsåle som tåler 500 kg trykk fra siden.
Forsterkning i ankel- og tåparti
Åpnes/lukkes med Kvikk-lås snøring og borrelås
Liten refleks bak på støvelen

Hansker, Norges mest solgte mc-hanske?

Særdeles prisgunstig MC hanske i ekte skinn, mykes opp etter bruk og er meget komfortabel.
Klassifiseres som sommerhanske.
Forsterkete sømmer og beskyttelse der det trengs mest.
Ruskinn i håndflaten gir god grep og det relativt tynne skinnet gir god følelse på sykkelen.

Kevlar stop-padding i håndflate med antiskli-funksjon er en enkel men effektiv sikkerhetsfaktor.

Hjelmen sitter godt på hodet og interiøret sitter tett rundt ørene, som gir forbedret støyskjerming og komfort.

Skall: HPTT - High Pressure Thermoplastic Technology
Antall skallstørrelser: 3 skall størrelse
Ventilasjonssystem: Front luftinntak -bak utluftning
Stoffer: Tørr komfort med hygienisk behandling, anti allergener
Inside padding: Avtagbart og vaskbart
Visir: Klart og anti-ripe polykarbonat 3D visir
Festesystem hakestropp: Hurtigåpnings spenne
Visir mekanisme: QR2S visirbytte uten verktøy
Vekt: 1250 +- 50 gram
Sertifisering: 22.05 ECE sertifisering.

Kun klart visir som følger med!

Ta kontakt

Åpningstider

Vår kontortid/office hours er man.-tor. kl. 13:00-15:00 og fre. kl. 12:00-14:00.

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke