Alle førerprøver kansellert ut mai måned

Fornebu Trafikkskole AS

Alle førerprøver kansellert ut mai måned

Alle bestilte oppkjøringer blir kansellert ut mai måned. Dette gjelder alle førerkortklasser.

Dette skriver Statens vegvesen i en pressemelding i dag, 16. april.
Bakgrunnen for at vi nå kansellerer de bestilte oppkjøringene ut mai, er at mange av kandidatene ikke har fullført nødvendig opplæring for å kunne gjennomføre oppkjøringen. På denne måten har vi lagt til rette for at kandidatene som har fått sin oppkjøring kansellert, og er ferdig med nødvendig opplæring, kan prioriteres når vi starter opp igjen, sier Henning Harsem, avdelingsdirektør i Statens vegvesen.

Statens vegvesen vil starte opp igjen med oppkjøringer så fort alle krav til smittevern er på plass.

Last!
All booked practical exams will be canceled until end of May. This applies to all driver license classes.
This is what the Norwegian Public Roads Administration writes in a press release today, April 16.

The reason why we are now canceling the ordered exams in May is that many of the candidates have not completed the necessary training to be able to carry out the practical exam. In this way, we have made sure that the candidates who have had their exams canceled, and have completed the necessary training, can be given priority when we start up again, says Henning Harsem, department director of the Norwegian Public Roads Administration.

The Norwegian Public Roads Administration will start again with exams as soon as all requirements for infection control are in place.

Ta kontakt

Åpningstider

Vår kontortid/office hours er man.-tor. kl. 13:00-15:00 og fre. kl. 12:00-14:00.

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke