Vi flytter, we are moving!

Fornebu Trafikkskole AS

Vi flytter, we are moving!

Etter 12 innholdsrike år i flyttårnet er vår leiekontrakt oppsagt med bakgrunn fra Bærum kommune i at det kun skal være kunst og kulturformål i bygningsmassen i og rundt flytårnet. Det er dessverre slik at kunsten å kjøre ikke faller inn under dette begrepet. Dette betyr at vi fra tirsdag 30. mars er i nye lokaler i Teleplanbygget over tunnelen til Fornebu, adresse Fornebuveien 37, 1366 Lysaker. Det er ca 100 meter gangavstand fra Oksnøy bussholdeplass. Etter påske er vi derfor ikke lenger i flytårnet, og vi håper dette ikke skaper for mye problemer for våre elever.

After 12 eventful years in the old airport tower, our lease contract is terminated with the background from Bærum municipality that only art and culture shall be in and around the tower. Unfortunately the art of driving doesn't seem to belong in this context. This means that as of March 30th we have moved to new premises in the Teleplan building, located over the Fornebu tunnel. Adress is Fornebuveien 37, 1366 Lysaker. It is about 100 meters walk from the Oksnøya bus stop. So after Easter we will no longer be in the airport tower, and we hope this is not creating too much trouble for our students.

Ta kontakt

Åpningstider

Vår kontortid/office hours er man.-tor. kl. 13:00-15:00 og fre. kl. 12:00-14:00.

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke