Koronaoppdatering kjøretimer

Fornebu Trafikkskole AS

Koronaoppdatering kjøretimer

Da er vi kommet til torsdag 30.4, og samferdselsdepartementet har enda ikke kunnet gi signaler om når vi kan åpne for undervisning i bil. Vi kan berolige elevene våre om at skolens økonomi vil overleve denne krisen, selv om det skulle vare flere måneder frem i tid. Men den tæres noe for hver dag. Dere må bare være tålmodige, vi får ikke gjort noe for øyeblikket. Det som er sikkert, vi kommer ikke i gang neste uke.

Now we have reached Thursday April 30th, and Minstry of transportation has yet to indicate when we can start class B tutoring. We will assure our students that the traffic schools economy will survive this crisis, even if it should last for months. However, it is degrading a little bit every day. You just have to be patient, we can't do anything for the moment being. What is certain, we will not open up next week.

Ta kontakt

Åpningstider

Vår kontortid/office hours er man.-tor. kl. 13:00-15:00 og fre. kl. 12:00-14:00.

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke